آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفربه اصفهان وشیراز(سومین مسافرت)

سلام به همه دوستای گلم.ببخشیدکه دیربه دیرمی یام مامانی سرش خیلی شلوغه تازه ازفرداهم می ره سرکار برای همین تواین مدت دنبال مهیا کردن تمامی وسایل من بوده واسه همین دیر می یامممممممم. ٧تا١٢ شهریورما یک مسافرت به اصفهان وشیرازداشتیم.علت اصلی نامزدی دایی میثم بودکه بخاطراینکه عروس ساکن شیرازبود به اونجارفتیم. مسیرتهران تا شیرازحدود١٢ ساعت بود.به خاطرمسافت طولانی اول بلیط هواپیماگرفتیم بعدازشرکت ماهان تماس گرفتن به خاطراجلاس مهرآبادتعطیله.اولش ناراحت شدیم ولی مسافرت با ماشین تواین مسیرحال وهوای خاصی داشت وخیلی خیلی خوش گدشت. سه شنبه صبح زودحرکت کردیم ونزدیک ظهر اصفهان بودیم شب روخونه یکی ازدوستای خوبمون تواصفهان ماندیم وصبح...
25 شهريور 1391

عکسای شیراز

خوشا شیرازووصف بی مثالش جاده اصفهان-شیراز بازاروکیل  روصنایع دستیا مانورمیدم   حجره های بازاروکیل  آرامگاه حافظ     عکسای بعدی روتوادامه مطلب ببینید ممنوننننننننن     اولین بستنی وفالوده ای که خوردم تو حافظیه بود باغ ارم            من وعلی درحال سوختگیری  من وعلی ازبس باغ ارم زیبابودبه وجداومدم و برای اولین بارنشستم  بعدیک هویی نقش زمین شدم و...  حسابی توحوض شربتخانه باغ ارم آبتنی کردم  ...

سفربه مشهد(دومین مسافرت)

سلام به همه دوستای خوبم ببخشیدکه این چندوقته دیربه دیربه وبلاگم سرمی زنم.مامانی حسابی درگیراسباب کشیه،منم که بقیه توانشو می گیرم.طفلی ازپا دراومده. تازه دوهفته دیگه مرخصی ماما تموم می شه وبایدبره سرکار.آخه دلم حسابی برای مامانی تنگ می شه. اواخرماه رمضان بود که یک دفعه یک مسافرت مشهدجورشود. مامان که هنوزکارتنای اسباباروتوخونه جدید بازنکرده بودکلی ازمسا له استقبال کردوسریع وسایل وچمدوناروتواون شلوغی جمع وجورکرد. بالاخره من ومامان وبابا ومامان جون وآروین روانه فرودگاه به قصدمشهد شدیم.تواین سفرمن ٥/٤ ماهه بودم. امام رضا دوست دارم شبهای١٨و ١٩و٢٠و٢١ماه رمضان اونجابودیم.حرم حسابی حال  وهوای  خاصی داشت وصفای این شب...
17 شهريور 1391

عاشقانه ای برای پسرم

پسرم لحظات شیرین بالیدنت را درقالب عکسهایت ثبت می نمایم  تابا مرور آنها عاشق ترازپیش دیوانه ات  گردم. ایزد منان توراسپاس که مارا لایق دانستی، و کودکی سالم وتندرست به ما ارزانی فرمودی. پسرم ،آرتینم دیوانه وار می پرستمت.تومعبودمن بعدازخدایییییییییییی ...
4 شهريور 1391

اسباب کشی وتعویض خانه

باسلام به همه دوستای عزیزم. ممنون که تواین مدت که من نبودم با تماسا وتلگرافتون جویای حال ما بودید.دلم برای همتون تنگ شده عزیزای من. یک بوس برای همه دوستای گلم به بزرگی وفا ومهربونیشون بوسسسسسسسسسسس بالاخره بعدازیک ماه اسباب کشی ما تمام شد ودرخونه جدیدسروسامون گرفتیم. جزییات مطالب رو بعدا مفصل شرح می دم. ...